Główny Administrator
Moze najpierw System walki.
W poście piszemy makdymalnie 2 ataki z Movesetu! W walkach TT ustala sie kto zostaje w ringu!
System:
1 zawodnik pisze atak, dla przykładu :
Zawodnik 1. - Podchodzę do przeciwnika i wykonuje Dropkick po czym wykonuję DDT
Sędzia walki ( pisze w pierwszej osobie)
- Dropkick udany. Dwójka masz szansę na kontrę przed DDT
Zawodnik 2. - Gdy trzyma mnie do DDT wyrywam się i Dropkick
Sędzia - Dropkick powalił Zawodnika 1
UWAGA!
Zawodnik 1 leży na ziemi.. Czyli w walce inicjatywe przejmuję zawodnik 2. Czyli jego ruch. Oto przykład:
Zawodnik 2 - Używam Knee Drop, a następnie Elbow Drop
Sędzia - Zawodnik 2 konynuuj po Knee Drop i Elbow Drop
Zawodnik 2 - Wchodzę na narożnik i Diving Crossbody,a następnie pinuje.
Sędzia - Zawodnik jeden szansa na kontrę
I tutaj moze cos napisac Zawodnik 1. Porządku walki pilnuje sędzia!!!/
Zawodnik 1 - Gdy Zawodnik 2. wchodzi na narożnik ciągne za linę aby on spadł
Sędzia - Zawodnik 2. leży w ringu. Inicjatywa zawodnika 1
Zawodnik 1 : Atakuję leżącego przeciwnika Leg Dropem z miejsca, Wchodzę na narożnik i wykonuję mój finisher 450 Splash po czym pinuję
Sędzia - Szansa na kontrę!
Zawodnik 2 - Pociągam za liny.
Sędzia - Kontra nieudana! 1, 2 ........... Kickout!
Po nieudanej próbie inicjatywę ma przypinający, ale jeśli jest juz 3 nieudany pin w Całym Meczu piszemy Kto ładniej
Zawodnik 1 - Znów [color]450 Splash[/color], po czym pin.
Sędzia - Szansa na kontrę!
Zawodnik 2 - Odsuwam się, po czym gdy on uderzy w matę przypinam!
Sędzia - 1....2....3.... Koniec! Wygrywa Zawodnik 2!
Zwycięzca może zdecydować co robi czyli: albo schodzi, albo atakuje leżącego, ale sędzia może napisać że Zawodnik 1 kontruję i teraz problem. Lepiej schodzic z ringu
Mozna miec max 2 UM. Wpisujemy je do KP. Prosze sie zastanowic bo potem nie mozna zmienic!
Siłacz
( 1 raz w meczu możemy uwolnić się z Submissiona/Dźwigni )
Wytrzymałościowy/Twardziel
(może uwolnić się 1 raz w meczu od pinu )
Spryciarz
( zawodnik może wykonywać 2 razy Sprytny Pin z zaskoczenia. Mogą być piny typu : School Boy Pin, Small Package itd. Tej UM można użyć, także przy kontrach ataku przeciwnika. )
Szybka Seria
( może 1 raz w meczu wykonać potężną serię ataków nogami i pięściami o dużej mocy, silniejszej niz normalne )
High Flyer
( może posiadać w atakach 4 akcje wysokiego ryzyka kosztem innych - suma maks. 12 ataków razem + ataków lotniczych, może wykonac jedną akcję wysokiego ryzyka, od której nie ma kontry. Nie łączymy jej z finisherem.)
Technik
( może wykonać 1 akcje, która nie moze być skontrowana, nie działa na finishery i sygny) [ należy napisać przy ataku że korzystasz z funkcji Technika )
Technika nie używamy:
- podczas wyrzucania kogoś z Battle Royal i innych podobnych stypulacji polegających na wyrzuceniu przeciwnika
- zapinania Subów
- przy akcjach wysokiego ryzyka
- przy atakach hardcorowych typu, np. RKO na krzesło albo RKO z drabiny
Submissionowiec
( mamy 1 szansę wykonania w meczu Submissiona z zaskoczenia, dzięki czemu zwiększa szansę na poddanie się, może mieć od 3-5 subów )
Dirty
( może 2 razy w meczu wykonać akcję taką jak kopnięcie w krocze, duszenie itp . )
Kip Up
( Zawodnik ma 1 szansę na przejęcie inicjatywy i napisanie kontry, nie zawsze jest akceptowana, tzn. Jak bedzie brzydki post brak akceptu. Wraz z nią nie łączymy finisherów)
Ulubieniec Publiczności
( Wysokie zyski w walkach:
+ 5000$ za występ na tygodniówce,
+ 1500$ do nagrody za zwyciestwo na SS, +500$ do nagrody za porażke na SS,
+ 6000$ do nagrody za występ na PPV.
Żeby być Ulubiencem trzeba być face )
Musisz napisac w poscie ze uzywasz UM!
Co do walk
1. W walkach Tag Teamowych partner moze 1 raz przerwac Pin.
2. Jesli ktos zainterweniuje zawszemasz 1 min kontry, co MUSI napisac sedzia.
3. PRZED KAŻDYM!!! FINISHEREM JEST KONTRA!
4. Nie ma kontry od kontry.
Offline