Moze najpierw System walki.
W poście piszemy makdymalnie 2 ataki z Movesetu! W walkach TT ustala sie kto zostaje w ringu!
System: 1 zawodnik pisze atak, dla przykładu : Zawodnik 1. - Podchodzę do przeciwnika i wykonuje Dropkick po czym wykonuję DDT Sędzia walki ( pisze w pierwszej osobie) - Dropkick udany. Dwójka masz szansę na kontrę przed DDT Zawodnik 2. - Gdy trzyma mnie do DDT wyrywam się i Dropkick Sędzia - Dropkick powalił Zawodnika 1 UWAGA! Zawodnik 1 leży na ziemi.. Czyli w walce inicjatywe przejmuję zawodnik 2. Czyli jego ruch. Oto przykład: Zawodnik 2 - Używam Knee Drop, a następnie Elbow Drop Sędzia - Zawodnik 2 konynuuj po Knee Drop i Elbow Drop Zawodnik 2 - Wchodzę na narożnik i Diving Crossbody,a następnie pinuje. Sędzia - Zawodnik jeden szansa na kontrę
I tutaj moze cos napisac Zawodnik 1. Porządku walki pilnuje sędzia!!!/
Zawodnik 1 - Gdy Zawodnik 2. wchodzi na narożnik ciągne za linę aby on spadł Sędzia - Zawodnik 2. leży w ringu. Inicjatywa zawodnika 1 Zawodnik 1 : Atakuję leżącego przeciwnika Leg Dropem z miejsca, Wchodzę na narożnik i wykonuję mój finisher 450 Splash po czym pinuję Sędzia - Szansa na kontrę! Zawodnik 2 - Pociągam za liny. Sędzia - Kontra nieudana! 1, 2 ........... Kickout! Po nieudanej próbie inicjatywę ma przypinający, ale jeśli jest juz 3 nieudany pin w Całym Meczu piszemy Kto ładniej Zawodnik 1 - Znów [color]450 Splash[/color], po czym pin. Sędzia - Szansa na kontrę! Zawodnik 2 - Odsuwam się, po czym gdy on uderzy w matę przypinam! Sędzia - 1....2....3.... Koniec! Wygrywa Zawodnik 2!
Zwycięzca może zdecydować co robi czyli: albo schodzi, albo atakuje leżącego, ale sędzia może napisać że Zawodnik 1 kontruję i teraz problem. Lepiej schodzic z ringu :D
Mozna miec max 2 UM. Wpisujemy je do KP. Prosze sie zastanowic bo potem nie mozna zmienic!
Siłacz ( 1 raz w meczu możemy uwolnić się z Submissiona/Dźwigni )
Wytrzymałościowy/Twardziel (może uwolnić się 1 raz w meczu od pinu )
Spryciarz ( zawodnik może wykonywać 2 razy Sprytny Pin z zaskoczenia. Mogą być piny typu : School Boy Pin, Small Package itd. Tej UM można użyć, także przy kontrach ataku przeciwnika. )
Szybka Seria ( może 1 raz w meczu wykonać potężną serię ataków nogami i pięściami o dużej mocy, silniejszej niz normalne )
High Flyer ( może posiadać w atakach 4 akcje wysokiego ryzyka kosztem innych - suma maks. 12 ataków razem + ataków lotniczych, może wykonac jedną akcję wysokiego ryzyka, od której nie ma kontry. Nie łączymy jej z finisherem.)
Technik ( może wykonać 1 akcje, która nie moze być skontrowana, nie działa na finishery i sygny) [ należy napisać przy ataku że korzystasz z funkcji Technika ) Technika nie używamy: - podczas wyrzucania kogoś z Battle Royal i innych podobnych stypulacji polegających na wyrzuceniu przeciwnika - zapinania Subów - przy akcjach wysokiego ryzyka - przy atakach hardcorowych typu, np. RKO na krzesło albo RKO z drabiny
Submissionowiec ( mamy 1 szansę wykonania w meczu Submissiona z zaskoczenia, dzięki czemu zwiększa szansę na poddanie się, może mieć od 3-5 subów )
Dirty ( może 2 razy w meczu wykonać akcję taką jak kopnięcie w krocze, duszenie itp . )
Kip Up ( Zawodnik ma 1 szansę na przejęcie inicjatywy i napisanie kontry, nie zawsze jest akceptowana, tzn. Jak bedzie brzydki post brak akceptu. Wraz z nią nie łączymy finisherów)
Ulubieniec Publiczności ( Wysokie zyski w walkach: + 5000$ za występ na tygodniówce, + 1500$ do nagrody za zwyciestwo na SS, +500$ do nagrody za porażke na SS, + 6000$ do nagrody za występ na PPV. Żeby być Ulubiencem trzeba być face :D )
Musisz napisac w poscie ze uzywasz UM!
Co do walk
1. W walkach Tag Teamowych partner moze 1 raz przerwac Pin.
2. Jesli ktos zainterweniuje zawszemasz 1 min kontry, co MUSI napisac sedzia.
3. PRZED KAŻDYM!!! FINISHEREM JEST KONTRA!
4. Nie ma kontry od kontry.
|